Followers

Friday, November 26, 2010

AndaSuka...Edisi lawak...matahari...

Matahari
Ada dua orang gila yang sedang berbual di rumah sakit jiwa Tampoi.
Orang gila 1 : ( sambil naik atas meja ) "Kamu tahu tak?"
Orang gila 2 : "Tahu apa?"
Orang gila 1 : "Aku nie matahari ( sambil mengangkat tangannya
tinggi-tinggi ) lihat lah terang dunia ini disebabkan aku!"
Orang gila 2 : ( dalam hati ) "Jangan-jangan dia ini bertambah gila, aku
mesti lapor pada doktor biar dia diperiksa..."
Sambil berlari orang gila 2 tadi pergi ke bilik doktor dan menceritakan
apa
yang berlaku:
Orang gila 2 : "Doktor, kawan saya itu mungkin bertambah gilanya."
Doktor : "Kenapa?"
Orang gila 2 : "Benar doktor, dia naik ke atas meja sambil mengangkat
tangannya dia cakap dia adalah matahari, dunia ini terang dia yang buat."
Doktor : "Kalau begitu suruhlah kawan kamu tu turun."
Orang gila 2 : "Jangan doktor, nanti kalau dia turun gelap dunia ini
nanti..."
Doktor : "???"

hahahahhahaha.....

7 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

dah nama pun org gila...

paDel said...

@THE LEKAT LEKIT STORY
tapi org gile tu poyo cam tak gile..uhuhuhu

n@m@n said...

doktor pun sama je..ahaha

Cik Moon said...

hahaha,,nama pown dah gila kan..hahaha

Cik Moon said...

hahaha,,nama pown dah gila kan..hahaha

kasih suci said...

hahahahaha...gelak kuat2...

ahsfantasy24 said...

hehhe..
da name n skit mntel
:D

Entry terkini...

LinkWithin