Followers

Friday, November 26, 2010

AndaSuka...Edisi lawak...matahari...

Matahari
Ada dua orang gila yang sedang berbual di rumah sakit jiwa Tampoi.
Orang gila 1 : ( sambil naik atas meja ) "Kamu tahu tak?"
Orang gila 2 : "Tahu apa?"
Orang gila 1 : "Aku nie matahari ( sambil mengangkat tangannya
tinggi-tinggi ) lihat lah terang dunia ini disebabkan aku!"
Orang gila 2 : ( dalam hati ) "Jangan-jangan dia ini bertambah gila, aku
mesti lapor pada doktor biar dia diperiksa..."
Sambil berlari orang gila 2 tadi pergi ke bilik doktor dan menceritakan
apa
yang berlaku:
Orang gila 2 : "Doktor, kawan saya itu mungkin bertambah gilanya."
Doktor : "Kenapa?"
Orang gila 2 : "Benar doktor, dia naik ke atas meja sambil mengangkat
tangannya dia cakap dia adalah matahari, dunia ini terang dia yang buat."
Doktor : "Kalau begitu suruhlah kawan kamu tu turun."
Orang gila 2 : "Jangan doktor, nanti kalau dia turun gelap dunia ini
nanti..."
Doktor : "???"

hahahahhahaha.....

7 comments:

suria lekatlekit said...

dah nama pun org gila...

paDel said...

@THE LEKAT LEKIT STORY
tapi org gile tu poyo cam tak gile..uhuhuhu

CIKGU NAMAN said...

doktor pun sama je..ahaha

mun said...

hahaha,,nama pown dah gila kan..hahaha

mun said...

hahaha,,nama pown dah gila kan..hahaha

Kasih Suci - Mama Damia said...

hahahahaha...gelak kuat2...

Admin said...

hehhe..
da name n skit mntel
:D

Entry terkini...

LinkWithin