Followers

Thursday, November 4, 2010

SuaraPeople[dot]com sangat Gempak

Jom sertai Contest SuaraPeople[dot]com sangat Gempak yang dianjurkan oleh http://www.suarapeople.com
dan juga http://www.gempak.org/ .Senang je nak join contest ni...korang kene post apa saja yang korang mahu berdasarkan bakat masing-masing ( kritikan,pujian,cadangan,cite lawak,novel,dll ). Nk tau lebih lanjut pasal Contest ni..klick pada Banner kt bawah ni

Kontest Tulis & Menang adalah Sponsor By SuaraPeople[Dot]Com & Gempak[Dot]Org

Hadiah yang ditawarkan:
  • Tempat pertama : Wang tunai RM150
  • Tempat kedua : Wang tunai RM100
  • Tempat ketiga : Wang tunai RM50
tarikh tutup:
12.12.2010

So...aku nak post lawak yang agak bangang untuk join contest ni...kalau korang nak yang lagi gile bangang nye lawak/cerita menarik/info menarik/gosip...korang layarila http://www.suarapeople.com dan juga http://www.gempak.org/ ...okes...chekiouttt....

lawak 1:

Wanita Seksi

Seorang wanita cantik dan seksi terjatuh dari tingkat 80 sebuah bangunan . Sampai jer di tingkat 70, seorang lelaki Inggeris berjaya menyambutnya.
Wanita: Terima kasih, anda telah menolong saya…
Lelaki Inggeris: Sama², tapi anda harus membalas budi..
Wanita: Bagaimana?
Lelaki Inggeris: Tidur dengan aku….
Wanita: Tak guna, kau ingat aku pelacur?! Tidak!!
Lelaki Inggeris: Baiklah kalau begitu…
Lelaki Inggeris itu melepaskan semula wanita itu.
Di tingkat 50, seorg lelaki Perancis berjaya menyambut wanita itu.
Wanita: Terima kasih, anda telah menolong saya..
Lelaki Perancis: Sama-sama, tapi anda harus membalas budi..
Wanita: Bagaimana?
Lelaki Perancis: Tidur dengan aku…
Wanita: Tak guna!! Aku tak mahu!
Lelaki Perancis: Kalau begitu, tak guna aku selamatkan kamu…
Lelaki Perancis itu melepaskan semula wanita itu.
Dari tingkat 50, 40.. dan 30, tidak ada sesiapa pun yang dapat menangkap wanita itu.Wanita itu mula ketakutan dan berharap, jika ada orang yang menyelamatkannya, dia tidak lagi kisah jika terpaksa tidur dengan orang tersebut.
Akhirnya di tingkat 20, seorang lelaki Arab berjaya menyambut wanita itu.
Belum sempat lelaki Arab itu bersuara, wanit a itu terlebih dahulu berkata-kata…
Wanita: Terima kasih, anda telah menolong saya.. Sebagai membalas jasa, saya akan tidur dengan anda..
Lelaki Arab: Astaghfirullah… (lalu melepaskan semula wanita itu
kerana terkejut..)
hahahhaa.....lawak tak????

lawak 2:

Segalanya Hitam

Alkisah di negara Afrika sana, manusia yang paling hitam adalah yang paling hebat! Hitam dalam erti hitam segala-galanya, itulah Negro Sejati! Ada 3 orang budak kecil yang sedang membandingkan kehitaman bapa mereka.

Budak 1 : " Bapak aku kelmarin sedang mengupas epal, tangannya terluka, DARAH nya HITAM!!!!...

Budak 2 : " Ayah aku semalam sedang betulkan antena, dia terjatuh sampai patah tulang, TULANG nya HITAM !!!"

Budak 3, tak mahu mengalah : "Hm.. itu belum seberapa, malam tadi waktu kami sedang menonton TV diruang keluarga, tiba-tiba bapak aku KENTUT, tiba tiba seluruh ruangan tu jadi GELAP !!!!!!"

Lawak 3

Sindrom Zovitzki

Dua pelajar Kolej Perubatan bersiar siar kat bandar. Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang-kangkang.

Pelajar A kata "Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry" Pelajar B pulak kata " Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzki" Mereka hampir bergaduh pasal hal ni. Akhirnya pelajar A kata "Apa kata kita tanya je orang tua tu?" Pelajar B pun setuju. Mereka pun menghampiri orang tua itu.

Pelajar A: Kami tengok pak cik jalan terkangkang, boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa?

Orang Tua: Kamu fikir aku ada penyakit apa?

Pelajar A: Saya fikir pak cik mengidap sindrom petry.

Orang Tua: Emm... bukan.

Pelajar B: Kalau macam tu, pak cik mesti mengidap sindrom Zovitzki.

Orang Tua: ...pun bukan.

Pelajar A: Habis tu?

Orang Tua: Emm, sebenarnya aku nak kentut tadi... tapi terberak pulak dalam seluar... sebab tu la aku jalan terkangkang...
macam haram kan lawak pakcik nie...

7 comments:

Ayie Suck Story said...

approved! nasib baik ternampak entry ni...hehehe..sbb xde inform pun kt entri suarapeople...hehehe apa2hal dah approved! wait for due date!

Rainbow said...

hehe gudluck ;)

smg berbahagia

paDel said...
This comment has been removed by the author.
paDel said...

@Ayie Suck Story
uih...yeke..baru je anta comment yg ade link tadi....
anyway...tima kasih...

@rainbow
mekasih!!

butterflyana said...

Good Luck! ;)

Tomato Gurl's Life said...

good luck!!

checkureality said...

salamun alaikum,

Rc say...oi! oi!

check! check!
Check Mate! >_0

Entry terkini...

LinkWithin