Followers

Tuesday, November 2, 2010

AndaSuka...luahan hati yang geram..ohh...bertanggungjawablah...

 
Sejak semalam lagi hati ni panasss jee....ni sume disebabkan oleh manusia yang tak reti jaga harta orang lain + hipokrit buat-buat tatau..Aku langsung tak kesah berkongsi harta....nak guna...silakan..nk pinjam..silakan...tak bagi tau pon takpe..sebab aku memang tak kesah..memang la benda yg ko pinjam tu kecik,murah, takde nilai pon pada ko...tapi kalau benda tu takde..ko nak tuang katne??tadah pakai tangan ke???

ko nak aku jadik hulk..pastu tumbok ko sampai masuk dalam perot bumi ke

Yang aku marah sangat-sangat...kalau ko dah guna tu...pandai-pandai la ko bersihkan dan simpan semula kt tempat dia..aku bawak untuk kegunaan bersama..ni tidak, ko tinggal je macam tu atas meja dengan ade saki baki ko lagi...pastu yang aku paling hangin.....bile orang tanye..."ni sape punye tinggal atas meja tak basuh ni??" dengan muke toya ko cakap "ntah..tak tau..." weiii....cun punye perangai ko bikin...kalau dlu2 memang la aku sound...tapi aku dah tak larat nk sound ko dah..kalau dinding tu..aku sound hari-hari pon leh runtuh la...Awak tu dah la PEREMPUAN.....tolong la buat perangai elok sikit...malu la kt kawan-kawan yang lain +akak2 sume ni..sume orang tau ko yang guna...pastu ko tanak ngaku...ibarat berak merata...cam kuceng lak..kuceng pon pandai tanam taek ko tau...

Ni..sebab aku marahh..aku tulis untuk buang kemarahan tu...takpe..aku leh sabar lagi...ahhh...dengan ko memang tak guna nye nasihat...lantak la...dah kua buih sekali muntah ijau dah aku nasihat...camtu gak perangai...pandai ko la nk idop...jadi la hipokrit buget pembersih,bertangungjawab kunon...benda kecik camtu pon ko takleh nk sattle...len kali aku sound "sape suh ko pakai aku punye ....n ni???kalau ko tanak basuh..ko beli ..w.. plastik sendri..."

penat dah marah..aku lapar pulak...nak gi makan...bile marah+lapar = makan ikot napsu la jp lagi ni

4 comments:

geekz36 said...

sabar je la bro. klu rajin letak sticknote tls 'woi mangkok, dah guna basuh la'(kepala yg agak ting-tong selepas bgn dr tdo).

Eryati said...

geekz36...hikhik perkataan mangkok itu maknanya lain la...

incik padel...jan bagi muka dgn pempuan cam tu...agaknya dia ni jenis tak manddi juga ni...pastu pakai mekap tebal2...pakai minyak wangi setengah botol ...

Abhamz said...

salam, biasele klu dah duduk rmai2 tentu ade sorang dua buat perangai selamba....

Yanmie said...

adess sakitnye hati klu mcm tu..ehehe bnykkan bersabar ye :)


www.yanmieonline.com

Entry terkini...

LinkWithin