Followers

Tuesday, November 9, 2010

IF I HAD RAPUNZEL’S HAIR


hahahahaha....jom gelak ramai-ramai...gile ko padel nk ade rambut panjang macam rapunzel..tapi...cool ape kalau ade rambut panjang yg stylo...contohnye macam bawah ni

Jiraiya: rambut die leh jadi keras mcam besi sebagai shield

macho pe rambut panjang

itu sume dalam komik...kalau dalam dunia nyata ni...ape aku nk buat kalau rambot aku panjang sepanjang rambut rapunzel( 70 kaki tuh)???penat gak nk pikir...okes...ni die

1.aku nak masuk world book of record...mempunyai rambut rebonding paling mahal(kos nk rebonding rambut normal je rm300,kalau panjang lagi la kan)

2.aku nk melatih diri untuk mempunyai kuasa kawalan rambut..macam ilmu batin la..so rambut aku leh terbang2 sambar badan penjahat...pastu ikat ngn rambut tu..libas kt dinding...

3.aku nk belajar ilmu tarik kapal terbang Airbus A380..dan mencipta rekod 'rambut terpanjang menarik kapal terbang'

4.aku nk buat tocang 100 kat rambut tu dan cipta rekod 'tocang paling banyak dan terpanjang dalan dunia'

5.aku nak dok dalam menara tinggi...tgu puteri raja selamatkan aku (paling dongeng dalam semua angan-angan)

6.aku nak potong rambut tu...pastu simpan dalam muzium...penat lah bawak rambut berat sangat...

hahahahaha....ni je yg aku dapat pikirkan dlu dan paling logik...ade 100 idea lagi dalam pala otak ni..tapi sume tak logik..kang sia-sia kene gelak...hahaha...

tapi...apekan daya...rambut 'terbaik' aku adelah seciput je pon..

 pandangan sisi: rambut dah macam helmet perang jepun...haha...syukur ade rambut kan

rambut serabai susah nk di fesyen kan

dpat tiket ke..tak dapat tiket ke..aku still nk tengok cite rapunzel ni..sebab...
si cantik maniss ni ade...owhh...comelnye mata mu...
Jom ramai-ramai tonton filem nie..

2 comments:

Unknown said...

good luck yer..klu dpt leh jumpa

paDel said...

@kak ina kl
yeeeeeaaaayyyy.....kak ina banje makan pas tengok mobie eh...hehe

Entry terkini...

LinkWithin