Followers

Wednesday, June 29, 2011

2011-Cabaran bersilih ganti....

salam..

lame sangat rasenye tak update blog ni....bercuti sebab nk uruskan hal lain dan jugak sebab banyak dugaan yg dihadapi...mungkin lepas ni aku akan kembali jadi blogger semula kot..harap-harap mood untuk berblog pulih la...lagipon, takde tempat laen dah untuk aku luahkan segala ape yg terpendam...sunyi....dan juga rindu kt arwah ibu mungkin dapat aku ubati bila maen blog ni semula.....hope, aku boleh jadi ceria macam dlu semula....berat sangat rasenye beban yg ditanggung...kerdil sungguh rasenye di bumi yang luas ni....dan terlalu sepi walaupon dikelilingi mereka yang menyanyangi.....

Al-Fatihah untuk arwah ibu dan juga ayah...

5 comments:

cik paja hanim said...

takziah padel..semoga tabah ye..padel kn ade mak baru- dr ainon..hehehhe

Unknown said...

Hmmm...sedih aku takda kat sana...

Unknown said...


terimaaksih ataas info2 seru ini

Unknown said...

Thank you for the array this is in ability nice. Activity to apprehend such articles.

Gold & silver chain by the inch

Unknown said...

Thanks for the good article! Like

If you have a need for furniture thiết kế nội thất hiện đại , please refer here!

Entry terkini...

LinkWithin