Followers

Monday, November 29, 2010

BERANI MATI : BLOG AKU BEST !

satu lagi segmen yang ditaja oleh Ben Ashaari


Kali ni Ben buat segmen untuk pemilik blog menilai/mereview blog sendiri pulak dengan cara menceritakan asal usul keturunan blog masing-masing..hahahahaha....kepada sape-sape nk join...klik banner Ben tue yer...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pertama sekali..selamat datang kepada pengunjung Padelblog:AndaSuka......name aku padel...aku sangat menghargai kehadiran korang semua ke blog picisan aku ni...okes...seswai dengan tajuk BLOG AKU BEST! kt sini...aku  nk cerita sikit kenapa aku cakap..blog aku best...

Kategori Blog: aku mengkategorikan blog aku kepada santai/humor/info/rojak...
entry-entry yg aku post menggunakan gaya bahasa santai/hantam sajalah/pasar borong, sebab...aku ingin wujudkan suasana berehat tepi pantai sambil bace blog...isi-isi post aku plak terdiri dari lawak-lawak yg menggumbirakan hati aku dan juga maybe hati korang dan hati nyamuk juga...tak ketinggalan...masa aku rajin...akan keluar la entry-entry ilmiah yg tak berapa berinfo dan juga info ceduk dari kawan baek aku...iaitu..kosmo!...walaupon sesape je leh bukak kosmo! sendiri..tapi bukan sume rajin buat camtu..kan..kan...?????
santai sambil berblog ditepi pantai

Usia Blog: Kalau korang ibaratkan blog aku ni adalah manusia...nescaya...blog aku masih diperingkat janin lagi..hahahhahaha....mama...plz jgn gugurkan baby taw... baby tak besalah... papa yg besalah... kakakkakakaka...baru berusia tak sampai setengah tahun lagi...tapi insyallah akan terus HIDUP lama selagi aku tetap bernafas...cheewahhh....
owh...ini bukan aku....mahupon blog aku

Tujuan berBlog: ehh..ehh..Ben ni...ko tatau ke Ben...????orang buat blog ni sume nak jadi KAYA Ben... KAYA ko taw....hahahahha...kalau kekayaan yg aku kejar...sure dah lame aku delete je blog ni...buang karan je dok depan pc lame2..seposen pon 2 hari baru dapat....kehkehkeh....tujuan aku berBlog pada awalnya cuma nk mencuba...nk tau ape seronotnye ade blog...kemudian makin minat...dan jadilah HOBI... dan aku trus berblog kerana aku gembira...aku dapat meluahkan isi hati..dapat menjelajah dunia dengan lebih luas...yg penting..kekadang dapat tiket free dari nuffnang...hahahaha...
akulah musafir yg menjelajah dunia

Ape yang best pada blog aku: blog aku best sebab aku suke post ape yg aku rasakan menarik...hatta ceduk dari kosmo! sekalipon...kalau aku rase menarik...aku akan post...lepastu...aku akan post pandangan yg menarik je untuk pembaca-pembaca...kalau aku rase tak menarik..takde la aku post...aku jugak post lawak2 untuk sape2 yg mencari senyuman...dan aku POST sume tu...bukan kerana NAMA mahupon ingin menjadi postman...aku adalah insan biasa...
aku akan cuba untuk buat korang tersenyum

Sasaran Trafik untuk 2011: kalau korang tanye kt Ben sekalipon...die akan jawab..."saye sasarkan peningkatan 1000kali ganda dari trafik sekarang" walaupon sekarang trafik die dah macam kereta nk balik raya di setiap jalan raya...samalah aku jugak...aku harapkan traffik/pengunjung yg akan datang/minat/suke/sayang blog aku pada masa depan bertambah 99.98 billion kali ganda dari sekarang...dan UV harapan aku pada setiap hari-hari yg akan aku lalui nanti....biarlah lebih dari 2000UV/day...insyallah....akan menjadi kenyataan jua nanti...tanpa usaha...tiada kejayaan...betol tak??

semoga...makin bertambah pengunjung dimasa hadapan

semoga...yg ni pon bertambah jugak..

10 comments:

Unknown said...

Hahaha.memang berani mati

paDel said...

@fareedsairi
mati itu pasti....chewahhh...

Unknown said...

hollaa.. syok woo..

semoga 2011 menjadi semakin sukses..

eh, ha'ahkan.. klu dpt tiket tron, leh jumpa sesama lagi.. hohoho

Hishyamuddin said...

semoga terus berjaya!!!

Anonymous said...

berani mati ni .. :)

Unknown said...

oh...anda sangat berani mati...pendekar tabik dengan anda!

oh...biasa saja...jika pendekar bilang anda juga yang terbaik dari kalangan yang terbaik...(^_^)

Tuan Din said...

eh!! apa pasal apayg ngko tulis nie sama ngan apa yg main kat kepala hotak aku nie??

LynnAiza said...

thumbs up!=)

Lulu Caldina said...

eheh mmg berani

Anonymous said...

kamikaze..hehe
JOM BACE ENTRY BARU
"1.Cicak terbaru??"

Entry terkini...

LinkWithin