Followers

Monday, November 22, 2010

AndaSuka...ape topik harini??


Lame dah tak mengarang blog..asik-asik ceduk dari kosmo je kan...dah nak bat camne...berita tu rasenye menarik plus takde idea dari dalam kepala otak ni..banyak sangat ketupat agaknye..so...harini kembali semula ke lab dan macam biase..godeh-godeh segala yg ada kat internet...carik isu terbaru la ape lagi..

Sebelum terlupa...harini adalah hari keputeraan Sultan Johor (setelah dipinda)..so, johor cuti...aku kt selangor..takde la cuti...semoga johor lebih maju di bawah naungan Tuanku..amin..

Ape lagi yg menarik arini...owh okeh...aku nye BE dah betambah lagi 1..total ade 2 je tinggal...uhuhuhu... pastu..aku ade wat google search pasal 2 Alam yg boleh buat orang demam tu...sangat memberangsangkan...dari cerita yg aku bace kt page2 review..aku rase macam dah menonton je cerita tu..so takyah dah gi tonton..nanti kang terover target lebih RM 40juta plak kang...hehehhe...tak kesah la ddr..blaja la dari kesilapan....buat filem tak semudah jual ubat kurus...eheh...rambut tu molek sket deh...kalau korang taktau ape itu 2 Alam...gi la google...lebih baek dari korang beli tiket kot...kekekekekke.....

Selain tu..ahah...ni ade 1 cerita...maybe dah agak lame benda ni..aku je yg lembab sipot...pasal uncle seekers yg agak DodOL perangai nye itu...skandal yg didedahkan sendiri oleh encik uncle ni bersama Permaisuri Siti Aishah...uih....wartawan tak buat kije ke untuk dedahkan skandal ini?????atau....beliau mencarik publisiti dengan cara menjadi wartawan dan juga artis yg terlibat...muahahaha....geli ketiak aku...

Tapi, ape yg sedihnya...beliau tanpa rasa segan silu mengupload pic2 yg dianggap sensitif dan boleh mengaibkan Bekas Permaisuri Siti Aishah ni...aku tanak la sentuh pasal kisah cinta ilmu hitam yg diorang heboh-heboh tu...sebab aku pon tatau betol atau tidak...cume dari pengamatan aku, Cik Puan tersebut bukan lah berperangai macamtu...tatau lah ape yg boleh mengubah beliau sampai camtu sekali kan...Uncle ke yg ubah..ennntahh laaaa......untuk memahami dengan lebih lanjut...korang google la sendiri yer..

lagi..ape yg sensasi arini???ni dia....mempelam cicah ngn kuah rojak mak Bee...gile kau...meremang bulu kening masa menyuap kuah rojak tu...perhh...sedap...nk sambung makan r...nanti plak update lagi...ehehehehhe

1 comment:

Unknown said...

oi.makan tak ajak aku!

Entry terkini...

LinkWithin