Followers

Wednesday, November 10, 2010

AndaSuka...Kuceng ku HILANG.....!!!

Harini aku nk spam posting....hahahaha...nasib la sape2 yg add aku kt blog list..asik post aku je naik kan..haa..bace jgn tak bace...ni aku nk bebel pasal kuceng aku nie...daripada 6 ekor anak kuceng plus seko mak kuceng...tinggal la bulu ngn taek kuceng je yg tinggal...sape nye kije la nie...nk kate kuceng2 tu merantau...takkan la ikot turn pulak kan...seko setiap kali hilang...perhhhh...frust...sape nk gigit tangan aku yg gebu ni lagi nanti....

 
Mase ni 2 ekor anak kucing dah ilang..tinggal la kembar 3 + si oren kt bawah ni

 Masa ni tinggal 2 ekor je anak kucing..niat memang nak bela la dua ekor ni..tapi...



mak kucing ni paling aku sayang..die lahir bawah katil aku dlu..suke geget tgn aku..pon hilang gak..

Si oren ni adelah last survivor sebelom turun hilang secara misteri 

tinggal kenangan

 kalau oren masih idop..kembalilah...owhhh

 owh cacat...ko hilang kemana la...nape tak balik rumah...makanan ko banyak lagi tu..sape nk makan..takkan jawa plak nk makan...
kalau korang nk tengok lebih banyak pic kuceng ni...boleh singgah ke Furdunesia


 

6 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

kucing kena culik kot.. x pun kena baham ngan anjing.. maybe sesat masa merayap.. mungkin juga dia melarikan diri kerana x tahan dengan tekanan hidup.. bg je makanan yg lebih2 tu kat kucing terbiar. Pasti dorang tak sia2 kan

diana said...

sesat la tu..tak pun dia dok ngikut kekasih hati..
kucing saya dulu kalu ngikut jantan sampai tak ingat nak balik umah..
panggil balik pun buat tak tau je..
malu muka kami sekeluarga bila tiba2 je dia beranak bawah katil..

BezBuddy said...

cian nye awk...kucing sy tgh sakit...sedih gak...huhu..kucing sy pn wane oren...comeii...hehe...smoge jumpe kucing yg hilg tu k

kak ina kl said...

suka kucing..tapi bila dia buang merata-rata tu yang buat akak goram..

ooo org batu pahat rupernya...best gak ek pasar karat tu..tapi jauhlah nak pergi

E.d.Y said...

fareed mmg bapak kucing, nasib bukan bapak ayam..haha

yong_liza said...

wah..comeynya meow~

Entry terkini...

LinkWithin