Followers

Monday, December 13, 2010

Contest-KomenSen:Jelajah dunia

haaa....aku jumpe contest ni dalam Bloglarian...beliau adelah salah seorang ahli dalam bloglarian...jom tengok..ape kene buat...

Apa yang anda perlu buat hanyalah:

"nyatakan nama negara luar yang pernah saya
pergi / tajuk entri yang berkaitan / tarikh ia disiarkan".

Yang Wajib.

1. Buat satu entri tentang contest ini dan linkkan ke blog ini.

2. Lekatkan banner di atas dalam entri tersebut dan juga di sidebar dan biarkan di situ sehingga keputusan disiarkan.

3. Mesti menjadi follower. Kalau belum, sila jadi follower dahulu.

4. Jawapannya hendaklah diberi di ruangan komen entri ini sahaja.

5. Tag 3 rakan blogger anda untuk turut serta. 

Rakan yang di Tag: 

tarikh tutup
20 disember

Untuk maklumat lebih lanjut..klik banner kt atas tu

3 comments:

Cik Melor said...

salam perkenalan ya nama ku melor. nice blog

al-lavendari said...

salam

t.kasih banyak2 krn turut serta. sy terharu .. w.pun awk tentunya sibuk mengurus BlogLarian, ttp masih sudi dan sempat ambil bhg dan promosi blog sy.

patutlah kunjungan ke n3 contest saya meletup2.

insyaallah sy akan buat testimoni ttg keberkesanan bloglarian selepas contest saya ditutup.

paDel said...

@Melor
owh melor...seperti nama timangan ibu saye...uhuhuhu...nk balik kg

@al-lavendari

terima kasih sebab sudi terima penyertaan saya ni...wah...betol ke trafik meletop??ade yg cedera tak???heheehe....mekasih atas sokongan tuan aji..

Entry terkini...

LinkWithin