Followers

Wednesday, December 1, 2010

AndaSuka...Kereta..owh kereta...

semalam tengah masak kt umah...tekejot beruk dengar berita minyak naik...ingatkan RON95 naik...rupenye RON97...nasib la aku pakai RON95 je...kerajaan janji...harga minyak akan kekal hingga akhir tahun..tinggal 1bulan je lagi masuk taun baru..macam2 gossip minyak aku dengar dah...katenye..awal taun depan minyak akan naek harga lagi..adoi...sabo je la...pakai kereta kene la isik minyak kan...jgn diharap la harga nk turun...benda terhad kt mukabumi kan...ehh..kt bulan takde minyak ke eh...hehehhehe..

adoyai...semalam baru je tukar gear oil (dah setaun tak tuka)...tgu lagi setengah bulan dah nk sebis engine oil pulak....nasib chek plug semalam masih okew...ekon pulak ade problem sket..nk sebis mau 2 3 ratus gak...absorber dah lembik je ha...nk upgrade jauh sekali...ckup la standard mod yg aku dah bikin...aduyai...tak kira la kereta baru ke..seken ke...sume kene dijaga...nasib la bulan2 aku bayar murah je...susah gak la jadik student lame2 ni...taun depan gak aku kene carik kije..umor dah makin tua...kije baru nk carik..harta jgn cakap r..memang takde...isk..isk....owh kereta...ko je la peneman idopku...selalu teman aku gi jenjalan kan...sayang ko...jgn rosak2 selalu...nanti aku sebis ko nye throttle body k...pastu jgn nak senguk2 dah...aku tampo laju2 kang...hahahahaha.....

sayangku..spoiler pon tak gi sembur lagi..hahahaha

4 comments:

nazirulhazwan~ said...

beli saga blm la bro.
best2:P

kelana fana said...

takper la abis $$ siket.. keter sdri sng nak jln2..^^

paDel said...

@nazirulhazwan~
ahah...tak mampu kete baru bang...

@kelana fana
kalau dah kije kang...baru la lega sket..skang ni isik minyak pon kedekot..hahahaha

Mazlina Mokhtar said...

wahh.. canteknyer keta.. pinjam bley.. hahaha

Entry terkini...

LinkWithin