Followers

Tuesday, December 14, 2010

AndaSuka...Ape yg aku tertinggal..

Dalam 2 ke 3 minggu kebelakangan ni tak menyempat aku nk update blog...ade sket masalah tak dapat di elakkan...okes...arini nk recall semula ape yg aku terpikir nk post 2 3 minggu lepas..tapi tak sempat nk post...ape yekkk...

okes...1st sekali...aku nk ucap terima kasih kepada Nina Syakina sebab aku menjadi pemenang utama Nina's Collection Giveaway...yeayy....dapat jam...memang aku punye jam dah lame arwah..nasib dapat jam free...hehehe

then...aku yg ucap terima kasih kepada mr. Blur owner Jiwakacau sebab sudi review blog aku ni dalam ruangan blog review beliau...tak sangka...akhirnya di review gak oleh beliau...kepada sape2 nk join jiwa kacau blog review..bleh klik kt banner di sidebar seblah...

ape lagi yer..aku pon dah nyanyok ni..tak ingat dah ape patot aku tulis kt sini..nanti pas makan la update..lapo..

4 comments:

Ain Zulaikha said...

eh, jangan nyanyok lagi bang.. nanti blog sape nak update.. hehe

zahidah dihaz said...

hurm...lama cuti ni banyak menghabiskan masa menonton cerita korea je....kurang dah blogwalking...


New entry: We Got Married

nur said...

Selamat apdet blog ye.. suka anda anda suka
ALL IN ONE

nur said...

Selamat apdet blog ye.. suka anda anda suka
ALL IN ONE

Entry terkini...

LinkWithin