Followers

Wednesday, December 1, 2010

AndaSuka...Ape name alat nie yerk???


yg aku tau...name die penapis kopi...hahahaha...gambar ni aku amek mase minum kt restoran Ayam Papa..kt pekan Rengit, Batu Pahat...ni pokcik aku yg introduce kedai ni...die ske kopi kt sini sebab rase kopi die macam kt StarBuck..aku pon tak penah minum kt starbuck tu...entah ye ntah tak...tapi yg penting... perhhh.... terbaek la kopi die...secawan rm1...rase sedap gile....kalau kopi ais...secawan 1.50 kot...pon sedap gile...pastu tibai ngn bubur nasik die...perhh.....tak hengat punye masyuk...makanan dah mcam kt restoran mewah..tapi harge...lagi murah dari mamak wei...

eh...lupe plak...ape nama kejadah penapis kopi ni eh..katne leh dapat menatang ni yer...nak beli...aku minat minum kopi kisar...okew gak kalau ade benda alah ni...hahahahha....poyos lebey...

padahal...ini tapis pon buleh pakai...

4 comments:

faizalnizam said...

advance nye penapis kat atas tu. :)

suria lekatlekit said...

jgn di bangga starbuck sbb kat alor star ada setarbuck... apapun berbaloi kalau harga murah tp sedap hingga menjilat jari

LynnAiza said...

ingatkan tempat isi pinang org dlu2..haha

Anonymous said...

Salam..

Aku ingatkan tempat isi air kopi dan panaskan dgn benda tu sekali...hehe..

Entry terkini...

LinkWithin