Followers

Tuesday, October 26, 2010

CONTEST MORTAR BOARD : The Beauty In Ugly



Harini...satu lagi contest aku nk masuk..nasib la masuk sume contest dalam blog ni free...kalau bayar..kopak dah dompet aku..

So..aku kene upload pic konvo aku untuk menjadi antara pemenang wanna be...hehehe..

Dari kiri: Prof. Mad. Dr. Nik Marzuki, Dalilah Zhafirah,Fadhil a.k.a padel (owner blog), Fahmi, Fareed


hari konvokesyen aku ni paling besh dalam hidup aku sebab di sertai oleh lecturer kitorang..sebab konvo hujung minggu...tahniah kepada kawan2 yang dah bekerja dan yg dah melanjutkan pelajaran..rindu kamo semua...

Tag kawan-kawan:
Bunga  

kalau ade yang nak menyertai contest ni..bleh klik kt banner atas tu atau kat SINI
hadiah menarik menunggu anda..spek rayban tuhhh....

Tarikh tutup penyertaan : 11.59 PM (31/10/10)

2 comments:

Unknown said...

thanks k sudi join contest ni..tunggu keputusannya nnt..good luck..;)

Anonymous said...

alahai.. malang sungguh nasib mimi x dpt join contest ni, cd gmbr convo ade kt umh, gmbr dlm phone pun dah xde coz phone hilg time convo... sobs sobs sobs

Entry terkini...

LinkWithin