Followers

Wednesday, January 12, 2011

If I Were the Green Hornet!!

Green Hornet 

kalau lah aku jadi Green Hornet
Ape akan aku lakukan untuk membantras jenayah??

mula-mula sekali....aku kene ade identiti...macam wira-wira lain..ade kostum penyamaran...aku pon ade gak..

haha...macam ni la lebih kurang kalau aku jadik green hornet...simple..towel atas kepala tu tempat simpan senjata, baju DIESEL je untuk penyamaran seperti orang biasa..

pastu...untuk jadi superhero...kene ade kenderaan canggih..
aku mod keta aku..tambah weapon...psang cermin bullet prof, pasang machine gun..

paling penting untuk membantras jenayah...kene terer hack sistem polis..untuk dapatkan maklumat penjahat dan monitor jenayah yang sedang berlaku...seswai la dengan slogan "Break the law to protect it"..

Hack sistem maklumat polis...yeahhh

Pastu..kene menuntut ilmu batin..kalau stakat karate...camne nak tumbok penjahat sampai terpelanting...tak pon camne nk tangkap peluru kan...Aku blaja Silat Sendeng complete set ngn ilmu batin Tahap ke 8

kene tuntut ilmu dulu...baru leh bagi jurus tumbukan angin..

Pastu...Kene carik sub-ordinate..kalau2 la aku demam ke..sape lak nanti nk jage keamanan...kire buleh la gilir-gilir kejar penjahat..kadang-kadang awek ajak kua..takkan nk tolak..kang kene tikam naya je..haha

ni aku punye 'robin' bukan main control lagi

Ape yg paling penting untuk membantras jenayah sebenarnye adalah integriti..jgn sekali-kali ambik rasuah..Jgn gelap mata dengan rasuah dan kemewahan yg diberi oleh penjenayah...kalau tak..kite pon sAme je macam penjenayah tu..KATAKAN TIDAK PADA RASUAH..
banteras Jenayah,Hapuskan RASUAH..

Hapuskan Rasuah..baru leh hapuskan Jenayah



2 comments:

Unknown said...

hahaha.. cool..

gud luck.. hohoho

paDel said...

@Mazlina Mokhtar

haha....tq...

Entry terkini...

LinkWithin