Followers

Tuesday, January 4, 2011

AndaSuka...Walaupun tinggi...ade rendahnye..apekah itu??

hallo...dah hari ke 4 tahun baru 2011..kejap je...pejam celik kang tibe2 dah hari ke 364..ahah...semoga kita dipanjangkan umor la...harapan gak mase tu dah abes la dan siap konvo la akunye master ni...tak larat nk peram lame2...tapi..papehal pon..kene kije dulu..itu penting...kalau tak..camne nak sara perot sendiri...

Harini aku kene jadik demonstrator untuk lab mikrob asas plak...bidan terjun lagi...takpe la...ade gak sumber rezeki...isk...bile tengok student2 tu blur...teringat masa aku jadi student dulu..slalu je tak paham bile lecturer wat penerangan..camne nk paham...borak je ha...pastu baru terkial-kial nk tanye sana sini...tapi aku kire tabik gak budak2 kelas tadi..memberi sepenuh perhatian bile lecturer bagi penerangan...malangnye...tetap tak paham...ahahhahaha....ala...biase la...student...so,kene la ajar pelan2...bagi paham...nak marah2 rasenye tak perlu la...akupon penah jadik student dlu...senang diorang nak paham...senang aku nk terangkan..hati tak sakit...otak tak jem...kalau korang berjawatan tinggi...jgn la suke nk marah2...sebab orang jawatan tinggi2 ni cepat mati disebabkan hart attack la...darah tinggi la...cool sudah...nasib aku takde jawatan langsung...hehehehehhe....


jom balik..babai...

No comments:

Entry terkini...

LinkWithin