Followers

Wednesday, January 19, 2011

AndaSuka...Kisah yang takkan selesai...

dah lame gak tak merangkak ke blog kawan2...2 3 minggu ni mood tak menentu sangat...tensen manjang...walaupon bibir tetap senyum...heheh....dan bile berjalan-jalan tadi....berbaca semula isu panas sepanjang zaman....ape lagi kalau bukan blogwalking scam...susah nk banteras benda macam ni...ape yang terbaik...kita tingkatkan langkah berjaga-jaga dan upgrade la shoutbox kita...walaupon masih tak terhindar dari masalah ni...sekurang-kurangnye...kita dah cuba untuk melindungi diri...nk buat camne...selera masing2...ade yg suke guna scripter,ada yg guna software....then blogwalking secara normal...macam-macam la...

Skang ni aku sendiri pon dah tak sempat nk blogwalk...tapi rasenye kalau nk blogwalk...aku lebih suke guna bloglarian...sume blog ada dalam tu....yg kt shoutbox aku ni...ade masa aku singgah gak semula...ade masa..tak terlayan...maaf la...aku pon takleh nk beza dah mane yg fake mane yg real...ni baru je tuka kepada shoutmix...heheh....maaf kepada rakan2 sebab aku jarang datang ke blog korang...mood dan selera berblog aku masih belom pulih....masih kusut masai...insyallah...kalau dah okew nanti...aku akan aktif macam dlu....

ape kaitan gambar ni pon aku tatau la

1 comment:

Miss PIJAOSIX said...

takpe..aku memahami....hihii

Entry terkini...

LinkWithin