Followers

Saturday, August 21, 2010

AndaSuka...tengok pic ni, ulat makan lemak??[aku tak suke..yarkkss]

Pic ni di ambil dari salah seorang friend dalam Fb saye....mule2 bace title..pikir macam bagus untuk menguruskan badan..tapi bile tengok ini gambar....eeiiiyuuuuu.....macam mau muntah lantas membatalkan pose..lantas gi mamak beli nasik goreng pataya...hahahaha....ehhh saye pose tau...



waspada...

serangan larva pemakan lemak... yang tersisip di pakaian.........
peringatan ini diperuntukkan kepada semua orang khususnya wanita...
agar slalu mencuci pakaian yang baru di beli.... karena biasanya didalam pakaian tersebut.. terdapat bibit larva yang akan menyebabkan kejadian seperti pada gambar diatas.... WASPADALAH...!!!!


Tolong disebarkan ke semua kenalan & e-mail yang Anda punya, khususnya wanita.CUCI BRA dan PAKAIAN2 BARU Anda, sebelum dipakai. Banyak orang yang melakukannya, ini sebagai peringatan bagi yang tidak melakukan-nya. Baca dan persiapkan diri Anda untuk melihat gambar ini. Kami tidak tahu parasit apa yang ada didalam pakaian ketika kita membelinya.Ya Tuhan. Menjijikkan. Kirimkan ke semua wanita!!!
CUCI BRA BARU Anda sebelum Anda memakainya!! Jadikan ... Lihat Selengkapnyakebiasaan mulai dari sekarang untuk mencuci pakaian baru Anda sebelum memakainya, ini SANGAT PENTING!!!Setelah Susan McKinley (Antropologis) pulang setelah ekspedisi di Amerika Selatan, ia menyadari ada ruam aneh di payudara sebelah kirinya, tidak ada yang tahu itu apa, dan ia pikir ruam itu akan hilang seiring waktu.Setelah ia kembali, ia menemui dokter karena sudah dimulainya rasa sakit. Dokter tidak tahu penyakit apa yang di derita nya, dokter memberikannya antibiotik dan krim khusus. Setelah berselang rasa sakitnya tidak hilang dan payudaranya semakin panas dan mulai berdarah. Ia memutuskan untuk membalut pendarahan itu, bagaimanapun rasa sakitnya semakin bertambah, ia mulai mencari dokter2 terbaik. Dr. Lynch tidak bisa mendiagnosa infeksi apa yang terjadi dan meminta Susan untuk mencari temannya yang ahli dalam bidang Dermatologi. Sialnya sang dokter sedang berlibur. Susan menunggu selama 2 minggu dan akhirnya dapat bertemu Dermatologist tersebut.Susan terkejut, setelah ia membuka perban nya, mereka menemukan larva bertumbuh dan bersarang dalam pori2 dan dalam luka payudaranya, sesekali mahkluk jahat ini masuk dalam pori2 dan muncul di lubang sebelahnya, yang ia tidah tahu adalah lubang itu sangat dalam dari yang ia bayangkan. Larva ini memakan lemak, lapisan kulit dan kanal susu payudaranya! TOLONG KIRIM INI KEPADA SEMUA TEMAN WANITA ANDA!!!!

P/s: weeekkkkk......weerrkkkksssss....haduii....

14 comments:

Camellia said...

kalau nak tau~ pestime saya tengok gambor nie meremang 1 badan~ seyesly~ and tengok td~ still meremang~ euw~ naik bulu2 roma aih!

paDel said...

jgn muntah taw :)

Sue.N said...

ee...meremang bulu roma

paDel said...

sue.N: saye pon jugak... eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

allyza abdullah said...

masya allah....nauzubillah
tapi, wonder dari sumber yg betul ke ni.?

xkane said...

jagalah kebersihan pakaian dalam anda...

Melati Qistyna's Mummy said...

eeeiiiii, geli nyer aiiii....[taip smbl muka berkerut] huhu

CgMas said...

Kesiannya yang mengalami.. x sanggup tengok, dia lagilah sakit, pas tu.. apa jd slps tu, pembedahan ke macamana?

paDel said...

berita selanjutnye...wallahualam...
huuuu

Abu Luqman said...

kesian ye...muncung putingnya hilang..tak berseri ye

pawaka19 said...

tolong bagi plastik..nak muntah ni

"Kasut Termahal Dunia Tapi Bukan Kasut Raya"

zaidisign said...

kesian kalo dia ade anak kecil tak dpt menikmati susu ibu yg secukupnye dan lebih kesian lagi dkt bape dia ,ntahlah hanye dia jer yg boleh beritahu....

penghuni Bumi said...

teruknye...kesian die..menakutkan pn ade..
sbb 2 lh kena jga kebersihan scra menyeluruh..

koboi said...

nak hisap susu terhisap larva. eeeeeeeikkkkkkkkk mampos. aku geli weiiiiiiiiiiiii

Entry terkini...

LinkWithin