Followers

Thursday, September 23, 2010

AndaSuka...Menyertai KL Urbanite 1st Give Away contest..yeeaahhhh [harap menang la]

haloo geng...
penat berblog walk arini....terjumpe contest yg menarik ni pulak..ahahh...ape lagi...join la...pree je..nak gi tandas pon kene bayo..bek join contest pree...betoi dak..haha...mekasih kepada KL Urbanite

ni banner contest 

Apakah syarat untuk memasuki pertandingan ni?
1. Pastikan anda mempunyai blog
2. Follow KL Urbanite di Followers Section
3. Like KL Urbanite di Our Fan Club Section (Facebook)
4. Subscribe feeds KL Urbanite.


Bagaimana cara untuk menyertai dan menang contest ni?
Create satu entry di blog anda mengenai pertandingan ni dan pastikan dalam entry tersebut mempunyai URL ke website KL Urbanite . Kemudian tinggalkan komen penyertaan anda di bahagian komen di bawah.
Hadiah wang tunai RM100 akan diberikan kepada blog yang mempunyai JUMLAH REFERRALS YANG TERBANYAK sepanyak tempoh pertandingan diadakan. Bagaimana nak dapatkan jumlah referral yang terbanyak terpulang pada kreativiti anda. Mungkin anda boleh promote contest ni di blog anda, letakkan banner di blog anda atau create seberapa banyak link ke website KL Urbanite untuk menarik pengunjung anda ke blog KL Urbanite.
Sekiranya ada keputusan seri, pemenang akan ditentukan berdasarkan blog yang mempunyai JUMLAH PENGOMEN TERBANYAK di blog KL Urbanite. Pastikan anda juga menjadi pengomen tegar supaya anda tidak terlepas peluang untuk memenangi contest ni.
Disebabkan sambutan yang menggalakkan, TARIKH TUTUP pertandingan telah dilanjutkan sehingga 30 November 2010. Pemenang akan diumumkan seminggu selepas tarikh tutup contest dan semua keputusan adalah muktamad.

Hadiah
Tempat Pertama : Wang tunai RM100 (amek kau..seratos...cukop nak beli shell HX7 tuu)
Tempat Kedua : Wang tunai RM30 (minyak kete seminggu)
Tempat Ketiga : Wang tunai RM20 (dinner kt mamak seminggu)

okess....ape lagi...kepada sape2 yg berminat tu...boleh la join sekali yer...tolong promote organizer nampaks...hahahahha

1 comment:

Anonymous said...

Gud luck

Entry terkini...

LinkWithin