Followers

Wednesday, November 3, 2010

AndaSuka...makcik Iran yang tak reti bahasa..

nampaknye..arini pon cam nak marah gak lagi.....balik-balik makan je trus kene serbu ngn makcik Iran yang agak tak paham bahasa melayu..memang die tak paham bahasa melayu pon..dan namepon orang Iran...die pon speaking london la ape lagi..walaupon tunggang langgang dan hencaii lebih kurang same je la ngn aku nye english...aku paham die nak guna shaker kt dalam lab aku ni..

masalahnye..die adelah outsider dari lab laen...kire baek la aku bagi guna equipment lagi..kalau ikot law..ko kene mintah permision adri supervisor dlu...yela..kalau ape2 jadik ngn ko..sape nk tanggungjawab...takkan aku???banyak hal lagi aku nk buat..

Yang aku marah sangat2...ade ke ngn muke selamber die cakap "can u wait for me till 6.30 pm becoz i want to growth my microb" ape kebebal la minah ni..kan aku dah cakap...kalau nk guna masa ada orang je dalam lab ni..kalau sume dah nak balik,kene la kitorang kunci..kang ilang barang sape nk tanggung.. abah ekau la...masuk2 je trus bikin aku jadik kuli...dah la menumpang...cube la beradap skett....jage ko..pasni aku halau ko...

4 comments:

Unknown said...

tak pe la..
bertolak ansur sikit..
hehehhe

paDel said...

@diana
dah betolak ansur la ni..sebab tu bagi gak die guna...cume takleh la bagi die stay sorang2 bile sume dah balik..kene la kunci lab ni..
diorang ni biase la..bagi betis nak peha...bagi peha nak kepak ayam pulak...

hahahaha

fiezah91 said...

haha..sabar2.. x best la emo2 bro..wakaka

paDel said...

@gigi rongak

hahahaha...latest news...makcik Iran tu dah kene panggil ngn supervisor pasal buat onar sesukahati...hahaha...len kali datang negara orang...beradap la sketttttttttttttt

Entry terkini...

LinkWithin