Followers

Friday, January 14, 2011

AndaSuka...Tahi bintang lalu

Tahi bintang melintas di tujuh negeri di AS


GAMBAR yang disiarkan laman TheWeatherSpace.com menunjukkan objek misteri dipercayai tahi bintang yang dilihat dari Arkansas, Amerika Syarikat pada Selasa lalu.


MIAMI - Satu objek misteri melintasi tujuh buah negeri di Amerika Syarikat pada malam Selasa lalu lapor sebuah akhbar semalam.Pihak berkuasa berkata, cahaya misteri yang dipercayai tahi bintang itu dapat dilihat dari negeri Oklahoma hingga ke Florida.

Beberapa laporan menyatakan terdapat warna hijau pada objek itu yang dipercayai tembaga. Kakitangan-kakitangan Perkhidmatan Cuaca Kebangsaan menerima berdozen-dozen panggilan berhubung objek itu di langit.

Pengarah Pengurusan Kecemasan di Daerah Copiah, Randle Drane menyatakan beberapa orang melihat cahaya itu dan mendengar satu bunyi kuat telah bertindak menghubungi pihak berkuasa."Sebuah jabatan bomba sukarela melakukan gerakan mencari (objek itu) tetapi gagal membuat sebarang penemuan," katanya.Cahaya misteri yang kelihatan seperti bebola api itu dapat dilihat di Greenwood, Jonesboro, Jackson, Mississippi, Biloxi, dan Florida. - Agensi

Sumber: Kosmo!

p/s: alah...nape tak lalu kt malaysia...kalau tak buleh gak tonton sambil makan popcorn...hehe...

No comments:

Entry terkini...

LinkWithin